دلمـــ گرفتهــــ :(

For You

I hate people like me, See all+Benim gibi insanlardan nefret, tüm bak...

دلمـــ گرفتهــــ :(

نمیدونم چرا یهو مثله دیوونه ها دلم گرفت و آپ کردم

اونم چه آپی.....!

ساعت یه ربع 5...سحر !!

 

Odio a la gente como yo, Ver



http://www.meebo.com/rooms

نظرات شما عزیزان:

تنها
ساعت9:34---12 مرداد 1391
دل‌تنگی‌ات هرشب
دیرتر از من
به خواب می‌رود ،
و هر صبح
پیش از خورشید
در من طلوع می‌کند


آخرين تنها
ساعت20:10---10 مرداد 1391

تنها آنکه بزرگترین جا را به خود اختصاص نمی دهد

از شادی و لبخند بهره می تواند داشت ...

آنکه جای کافی برای دیگران دارد

صمیمانه تر می تواند با دیگران بخندد

با دیگران بگرید ...


اين عكسا تو سايت ديگه هم هست

نزنياا شوخي كردم

تو كه به من سري نميزني.لااقل من بيام بهت يه نظر بدم


mostafa
ساعت1:47---9 مرداد 1391
salam ye sar bezanin ta Love OR Hate to zendegimo bebinin.mamnoonam.

تنها
ساعت10:12---5 مرداد 1391
و مدتی نگاه کن
و چشم را ببند
بی خیال سالها رفته باش
به لحظه های بعد از این
نگاه کن
نشانه های شعر
روی حس توست
قلم بگیر
کمی زبان ساده را بکار گیر
فضای خانه ی دلت ابری است
بیا ببین چگونه می شود بهار شد؟!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:,

] [ 4:13 ] [ FaTeMeH ]

[ ]